Thursday, July 23, 2009

The Secret


最近私はThe Secret を読みました。

私はこの本が好きです。

この本はRhonda Byrneによって書かれている。

This is a spiritual self-help book.

This book give us motivation when we are facing problems.

The main concept in this book is about The Law of Attraction.

The Law of Attraction is the power of the individuals positive thinking that will make the positive changes in their life.

According to the book an individual can become happier,wealthier and healthier by using The Law of Attraction.

The book claimed that there was a woman who got breast cancer and she recovered from the disease without taking any medicine and went through any therapy.What she do was, when she find out that she got breast cancer, she think that she already recovered from the disease.She keep doing this everyday.After three months, when she went to have a body check, the result shows that she already recovered from the disease.This sound unbelievable.This shows that how man's thought can change their life.

じゃあ、皆さんこの本を読んでください。


8 comments:

sophia ng^^ said...
This comment has been removed by the author.
sophia ng^^ said...

私もこの本を読みたい。この本は(いい)と聞きした。Wen Dingさんはこの本がある?借りでもいい?

hui ting said...

Wen ding さん、
私もSUPER JUNIOR のうたがだいすきです。
Super Juniorのうたはとてもいいです。
Super Juniorの中で、誰が大好きですか

sophia ng^^ said...

wen ding 三ありがとうがざいます。

myrika said...

おもしろそうな本ですね。Kar Sinさんの次に借りてもいいですか?

weiwei said...

私はThe Secret よみました!ときどきThe Law of Attractionをうまくいく、でもときどきうまくいかないと思います。Wen Ding さんは?

ciel said...

おもしろそうな本です。私はこの本があります。でも、また読みません。暇な時、この本を読みたいです。

~@#RoXaS#@~ said...

u buy the original??
i oso listen many thing bout secret,
but don hav a chance to look at it yet.
will read it next year.
so..
when is my turn??
so many ppl wait for it.
haha...